Notícies i esdeveniments

INFORMACIÓ

Burjassot homenatja Vicent Andrés Estellés

28 de Juliol de 2011

El poeta del poble, de Burjassot, el fill del forner, Vicent Andrés Estellés, rebrà un altre homenatge al seu municipi. Serà dissabte que ve, 3 de setembre, coincidint amb la data del naixement del poeta (el 4 de setembre de 1924). Un acte organitzat per l'entitat cultural Ca Bassot, que compta amb la col•laboració de la Fundació Vicent Andrés Estellés, de l'Institut Municipal de Cultura i Joventut de Burjassot i de la Coordinadora pel Valencià de l'Horta Nord – Escola Valenciana.

Amb motiu d’aquesta data tan destacada al calendari, Ca Bassot eixirà al carrer, concretament al carrer Pablo Iglésias, 49, per a celebrar un sopar popular de cuina tradicional valenciana durant la qual no faltarà la lectura de poemes de Vicent Andrés Estellés, a càrrec d'Alfons Navarret, d’altres amants de la figura d'Estellés i, fins i tot, de tots els veïns del municipi que s'acosten a la seu de Ca Bassot per a gaudir d'aquesta vetlada. En aquesta nit tampoc no faltarà la música folk, ni els balls, ni una actuació musical molt especial a càrrec de Miquel Gil, que finalitzarà aquest homenatge, al qual, i com no podia ser d'una altra manera, hi acudirà de la família del poeta.

La vetlada començarà a partir de les 20 hores amb la lectura de poemes del nostre poeta més universal. A les 21.30 hores serà el sopar, el menú del qual tindrà diversos plats típicament valencians: esgarradet, pollet amb ametlles, tomata amb tonyina, allipebre; i de postres, orxata amb fartons. Aquest serà el menú del sopar, que té un preu de 15 euros per persona. Si es vol gaudir d'aquest sopar, s'ha de confirmar l'assistència al correu electrònic estellesiburjasot@gmail.com. La música de Miquel Gil es podrà escoltar a partir de les 22.30 hores.

Per a obtindre més informació sobre aquesta especial nit d'homenatge a Estellés, de germanor, de poesia i, en definitiva, de cultura, Ca Bassot posa a disposició de tots els interessats el correu electrònic cabassot@gmail.Com i el telèfon 669 27 68 97.